en promenad

Så tänkte jag bege mig ut på en promenad i det fina vädret. Solen skiner och himlen är blå och det är säkert snorhalt på gatorna. Men jag har inte varit ute och gått på två dagar och nu har jag lite ångest efter allt jag har smällt i mig och hur lite jag har rört på mig nu under nyårshelgen. Men egentligen tänkte jag träna afropowerdance ikväll men jag orkar inte vänta tills klockan bli sex. Det blir ju mest bara att sitta och vänta på att det ska börja. Och dessutom kanske man ska njuta av det fina vädret. Igår var det vårkänslor och det kanske det är idag också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha du får väl kolla med din mamma då så hon inte är gravid!!=)

2011-01-06 @ 16:03:11
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0