torsdag 10.15

Det är inte alltid roligt att sova själv när det blåser hårt utanför och trädgrenar slår mot rutorna och det vinder i ytterdörren. Då är det bra att kunna sätta på någon rolig serie på datan och somna till det nu när min tv i sovrummet har gett upp.
I morgon är det fredag och då kommer Fredrik! Ska bli härligt! Men innan dess ska jag träna, plugga, tvätta, städa och kanske baka också.
I morgon har de indoor walking klockan 06.30 på gymmet. Jag undra om jag kanske ska våga testa det. Men frågan är om man överhuvudtaget klara av att träna vid den tiden och dessutom träna så intensivt. Om inte annat så vaknar man nog till i allafall.
Nu ska jag fortsätta plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0