svacka

Idag känns det mest rätt tungt. Men skolan framför allt! Skatterätten för att vara precis. Jag förstår inte, jag känner mig stressad, jag känner mig så långt efter där jag skulle vara osv. Det är inte riktigt roligt just nu. Men det har varit roligt ända sedan jag började skolan och nu känns det inte alls lika roligt längre. Är det tvivel? Det där som stör? Det kanske bara är en svacka. Men..
den svackan gör att jag känner att jag inte ens hinner gå till affären och handla, jag har ingen matlus och när jag äter känns det inte det minsta trevligt, jag vill bara sova och jag känner mig lite stressad.
Och till detta är det ytterligare en kurs som ska få uppmärksamet.
Kanske det känns bättre i morgon. Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0