lite uppdatering

I helgen när Fredrik var här så var vi på IKEA en sväng. Köpte smågrejer som eb badrumsmatta, filt och massa ljus! Sen var vi hemma en sväng och ringde på en annons på blocket om en tv som vi sedan åkte och hämtade. Så nu har jag en tv i sovrummet igen. 200 spänn kostade den och fungerar fint så det var ju prisvärt. Och väldigt värt att ha en tv i sovrummet som sällskap.
I söndags hade vi mysfrukost med bagels och annat gott. Sen när Fredrik hade åkt hem så läste jag lite psykologi och gick på kvällen och tränade afropowerdance.
Idag var det segt att gå upp på morgonen efter att ha varit ledig i några dagar. Har varit i skolan en sväng och sen har jag inte gjort så mycket. Varit och tränat aerobic och nu sitter jag i soffan och kollar på New York-fruar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tränar du varje dag nu? Jisses så duktig du är!=)

2010-09-21 @ 07:53:14
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja men det är ju sunt och kanonduktigt av dig!=) Kämpa på! Med mig är det bra förutom förkylningen! Längtar till att kunna träna igen och komma igång för jag har inte gjort något på typ en månad. Segt! Har du mycket i skolan nu eller hur går det? Tenta snart? pusskram

2010-09-21 @ 09:35:12
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0