fin lördagsmorgon

Godmorgon lördag!
Igår när jag vaknade trodde jag det var lördag så sa jag till Fredrik "Jag trodde det var lördag idag" och så säger han "vad är det för dag då?". Visst fler vars dagar blandas ihop.
Igår hade vi en föreläsning mellan tre och fem. Det är ju ingen hit att ha en så sen föreläsning en fredag men det gick bra ändå. Sen var det lugnt resten av kvällen.
Idag har vi ätit bagelfrukost och köpt tidningen men en bilaga med massa korsord. Idag tänkte jag försöka plugga lite och sen gå en promenad i solen. Ikväll ska vi förmodligen bowla. Det ska bli skoj. Jag är ju dock inte så bra på att bowla men det ska bli skoj ändå.
jag ska bli lite bättre på att lägga in bilder också. Det är ju egentligen så tråkigt med bara en massa text. Jag ska försöka bli bättre på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0