?

Precis som med den förra bloggen så känns det som att det börjar bli för mycket här nu. Det känns som att det är färdigt. Efter totalt fyra och ett halv år. Tänk vad länge ändå! Vad mycket minnen och vad fint det har varit att skriva. Och vad fint och härligt det kommer bli att läsa allt! Spara och sen plocka fram när man vill vara nostalgisk och läsa och se tillbaka och förundras över allt. Det är det som är så fint med dagböcker och bloggar. Men samtidigt när jag skriver det här nu så känner jag mig inte alls färdig. Då finns det ändå en vilja att hålla det igång.
Det kan ju tänkas att det inte alls är så viktigt det här. Men efter så lång tid är det svårt att sluta. Det blir ett gift, en drog att gå in här och skriva några rader om saker som egentligenn bara är av intresse för en själv. Som man själv ska spara och läsa.
Jag måste nog funderar lite till. Under tiden kör vi som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0