dance dance dance

Nu har jag varit och tränat afro. Det var svettigt och roligt. Nu tänkte jag ta mig en dusch så jag få av mig min träningsbh/top som sitter åt så det står härliga till. Sen ska jag placera mig i soffan och kolla på antingen Ullared eller Biggest Loser.
Idag har jag fått mina böcker och även betalt dom direkt. Där rök några hundralappar på böcker i skatterätt. Så nu är det bara att börja läsa dom också. Ett tips från läraren läs den en gång snabbt och en gång noga. Hur ska man hinna med att läsa den inte bara en gång utan två gånger? Plus att det är en del andra böcker man också ska ta sig igenom i psykologikursen. Jag ska vara glad om jag kan ta mig igenom den överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0