28 september -10

Vaknade en minut innan klockan ringde idag, 06.09 för att vara närmare bestämt. Gick upp och packade och gjorde mig i ordning och sa hejdå för jag skulle åka till Malmö. Sen lite efter sju åkte jag och Malin upp till Mcdonalds för att äta bagel och toast. Så gott! Och en fin start på dagen.
Sen vid kvart över åtta så gick tåget mot Malmö. Var framme strax innan elva och sen har jag varit och handlat för en hel förmögenhet kändes sdet som. Har även packat upp väskan, vilket ibland kan dröja flera dagar innan jag gör så det är ju bra. Och nu sitter jag i soffan och känner mig rastlös och har energi som behöver komma ut. Ska nog ge mig ut på en promenad för att sen resten av kvällen ligga i soffan under en filt med mina nya pepparkaksdoftande ljus tända.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh i slutet lät det mysigt som bara den :). PUSSS

2010-09-29 @ 10:02:11
Postat av: Anonym

kram BK(syster)

2010-09-29 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0