soppor

Skulle ge mig på och laga löksoppa. Vi åt det ibland när vi var små och den var så himlans god. Den jag gjorde blev dock inte något vidare god alls. Jag slängde ut den i skalsken nu och nu har jag buljongochkrydd-doft i näsan. Men jag ska testa att laga den någon annan gång. 
Men vad ska jag nu äta ikväll? Det var ju min planerade middag.
Vitlöksbröd och yoghurt?
Eller ska man hämta mat?
Önskar jag var mer av en soppmänniska än jag är. Jag skulle gärna vilja kunna laga soppa och jag skulle gärna vilja tycka om att äta det också. Tyvärr är jag inte så mycket för soppor överlag.
Kräftsoppa går bra för den är så himlans god. Jag skulle lagat den i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0