längtar efter sällskap och torsdagsledig

Idag är jag ledig från skolan. Och jag har nu pluggat en stund och läst en del i skaterättboken. Ska fortsätta plugga lite till om en stund sen blir det träning ikväll.
Har precis ätit en bagelfrukost, som egentligen är en helgfrukosttradition som jag och Fredrik har till söndagsmorgnar. Men det fanns en i frysen och eftersom jag trodde att det var fredag när jag vaknade och att jag äe ledig idag tyckte jag att jag kunde få äta en idag också. Den måste ju ändå ätas upp, och dessutom är de inte lika goda när de varit frysta som när de är dagsfärska, vilket säger sig självt.
I morgon kommer Fredrik hit. Denna veckan har det varit riktigt segt att bo själv. Jag har haft hemlängtan och längtat efter Fredrik och efter fina vänner att fika med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0