genomskinligt grå

Har varit nere på stan en sväng och tänkte unna mig något fint nu när jag tentaplugga. Jag letade men hittade ingenting. Är det inte alltid så när man väl kan och vill köpa så hittar man inget. Men när man inte har råd eller vad det nu kan vara så finns det helt plötsligt en massa grejer.
Typiskt var det i allfall.
Men jag fick med mig ett nagellack hem, dock var det ju ett ljust som bara ger lite glans och kanske lite ljus skiftning så det var ju inte så mycket till färgklick i höstrusket direkt.
Men å andra sida är mina händer torra och fula nu så det är inget att framhäva direkt.
Här var det toppenstämning känner jag nu.
Dags att gå tillbaka till skatterätten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0