gårdagen

Godmorgon. Igår gick jag upp vid kvart över fem och fixade, packade och gjorde mig i ordning och tog tåget tidigt hem till Småland. Så redan vid kvart över nio hämtade Malin mig på stationen och vi åkte och åt frukost. Sen köpte vi blommor och var på kyrkogården och lämnade dom. Vidare till stan en sväng och köpte en ring. Sen kom regnet. Men det trotsade vi och gick ut på promenad och åt sedan middag. Vilade middag och åkte och kollade på bil med pappa och Fredrik. Åkte sen och handlade med mamma, duschade och kollade på tv. Det var ungefär den dagen det. Nu är det torsdag och jag ska göra mig i ordning och praktisera idag. Är riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0