en fullspäckad dag

Som jag har stått i idag. Började med att jag gick upp tio i sju för att tvätta mellan sju och tio. Samtidigt som de pluggade jag lite och gjorde mig sen i ordning för skolan. Där satt jag, Ida och Johanna sen och funderade på uppgifter och blev lite oroliga inför den kommande tentan och hur vi ska klara av att ränka ut alla de där grejerna utan att ha tillgång till facit. Men det är bara att öva, öva och öva.
Sen hade vi lektion mellan ett och tre och sen åkte jag hem och pluggade och vid sex var det dags för träning. Step up blev det idag och efter det har jag ätit, duschat och fixat med tvätten.
 Det har varit något nästan hela tiden idag. Så det känns ganska bra att bara ta det lite lugnt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0