to-do-list för fredag

Idag vaknade jag klockan åtta och tänke först att jag kunde somna om. Men bara för att jag kunde ligga kvar i sängen så var det inte alls lite skönt och behagligt så jag gick upp och började städa lägenheten. Och det har jag gjort nu och håller även på att tvätta. Nu ska jag bara dammsuga och fixa lite till sen är det färdigstädat för idag. Måste ju göra lite fint när man ska få besök.
Jag ska försöka ta mig ut på en promenad också men det regnar och snöar och är grått så en promenad känns inte så lockande. Speciellt när jag inte har någon regnjacka.
Måste försöka plugga lite också och göra ett hemtest.
Sen ikväll kommer Ida och Malin som ska spendera helgen här i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0