snöig helg i småland

Jag åkte en sväng och hamnade hemma i Värnamo. Har haft en så mysig och härlig helg och jag vill inte alls åka tillbaka till ett slaskigt och grått Malmö. Egentligen vill jag bara stanna här i ett snörikt Småland och inte behöva åka ner men det går ju inte.
I morgon ska jag åka till Skåne. Men nästa vecka tror jag blir mysig ändå för då ska jag julpynta lite i lägenheten och till helgen kommer Fredrik och vi ska gå på julmarknad och baka lussekatter och ha julmysigt.
Bloggen går ju riktigt trögt men jag känner och hoppas att det nu till jul och så kommer bli lite mer inspiration och lite mer bilder förhoppningsvis. Och denna gången hoppas jag att det blir så eftersom jag har sagt det hundra gånger förr. 
Nu ska jag fortsätta läsa lite och dricka varm choklad. Ikväll blir det promenad ute i snön och lite glögg hoppas jag, lite julmat och Ensam mamma söker på tv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0