min tisdag

Idag har det varit en produktiv dag eller vad man ska kalla det. Det började med att jag åkte till skolan och där fick jag stå och vänta i iskall kyla på bussen som inte kom. Jag stod där i typ 25 minuter. Jag hade så ont i mina tår sen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Och så frös jag om nästan hela kroppen. Vansinne! Och till råga på allt så är busschaufförerna helt knäppa. Skriker och gapar och det låter som att det är passagerarnas fel. Men det är ju knappast vårat fel att bussen är sen. Och så säger det att varför ska så många åka med min buss? Va fan är det. Kanske för att de andra bussarna inte har kommit och då har det fyllts på med folk under hela tiden vi stått och väntat. Idioter.
Hur som helst. Efter mycket kom jag ändå fram till skolan och var där mellan tio och tre. Sen åkte jag hem och handlade lite, åt lite snabbt och satte igång och städa. Städade och gick och tränade. Det är ungefär det. Satte mig ner och tog det lugnt först halv åtta ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0