lite snö även i malmö

Igår åkte jag tillbaka till Malmö igen. Vid 05.52 gick tåget och det var bara ca 20 minuter försenade. Öresundstågen är ett betydligt säkrare kort än X2000 i sådana här lägen med mycket snö. I söndags hade X2000-tågen varit flera timmar försenade. Det var ju skönt att man slapp vara med om det. Det räcker med alla andra gånger man är sen på grund av X2000.
Men jag kom fram och hann precis till föresläningen. Bussarna här i stan var inte riktigt pålitliga med sina tider och det är det kanske inte idag heller. Det är lite snö här i Malmö också.
Sen tränade jag lite på kvällen och försökte få upp värmen i min iskalla lägenhet.
Idag har jag skola och sen när jag kommer hem är det dags att adventsstäda och upp med adventsljusstakar. Så jag får det lite julfint här i lägenheten.
I morgon tänkte jag att jag skulle ge mig på att baka lite. Är ledig i morgon och tänkte passa på att baka lite samtidigt som jag plugga. Förena nytta med nöje helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0