två mil

Började dagen med en promenad. Sen en sen frukost. Så skönt att slippa plugga till omtentan eftersom jag nu har fått godkänt på ekonomin trots allt. Det har varit lite problem med tentor och grejer så nu är jag i stället godkänd och slipper göra omtenta i morgon. Det är himla skönt. Även om jag lagt ner till på att plugga till tentan så känns det ändå väldigt bra att slippa göra om den. Nu kan jag ju det lite bättre i allfall.
Ska plugga lite juridik idag och resten av veckan. Det börjar nära mig tenta där nu snart.
Totalt denna veckan har jag gått över två mil. Det är väl ganska bra ändå. Jag tycker det är bra. Kanske ska ta en till promenad idag bara för det. För ikväll kanske vi ska äta onyttigt och jag har ätit upp chokladen som jag köpte igår.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Har du stegräknare, eller hur vet du hur långt du har gått? BRA JOBBAT i alla fall!=)

2010-05-09 @ 19:19:57
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0