slarv

Godmorgon.
Har precis ätit frukost och ska snart göra mig i ordning inför skolan. Idag är det en snabb repetition inför tentan. Jag glömde ju naturligtvis att anmäla mig till tentan. Förstår inte hur jag kunde glömma det denna gången också! Glömde ju anmäla mig till omtentan, som jag inte behövde göra sen, men denna tentan måste jag ju göra! Så typiskt! Dock så var jag inte ensam om att glömma att anmäla mig så hoppas det finns platser i salen så man kan göra den ändå. Har aldrig hört något om att de nekat någon att göra den. Det vore ju förargligt. Men den andra tentan vi ska ha innan terminen är slut har jag i allfall anmält mig till nu. Slarver Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0