plugga lite nu kanske

Jag kanske borde sätta igång och plugga nu då. Det var ju det jag skulle göra idag. Men idag får det gå lite trögt om det vill för det är lördag. I stället har jag varit med familjen och lämnat Malin på donken där hon skulle jobba, en sväng på Stadium och snäg på City Gross och en sväng i Gnosjö. Så nu sitter jag framför böckerna och ska göra någon uppgift och sen kanske ut och gå en sväng. Men inget tvång idag känner jag. Inte med någonting. Bara härligt ledig och göra lite det man känner för.
Men först lite te och ekonomi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag ska hemåt imorgon och hämta Johanna och en möbel. Men jag ska nog träffa gamlamormor då också så jag hinner nog inte svänga förbi dig..:/ puss

2010-05-01 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0