mycket på kontoret

Jag var ute och gick en promenad idag på morgonen och trodde ett tag huvudet skulle sprängas. Var kommer denna jävla huvudvärk ifrån?!! Jag har inte tid! Jag måste vara pigg och allert. Jag måste ju plugga. För nästa vecka är det tenta igen. Men jag känner att jag håller på att bli sjuk, men kan inte känna efter riktigt. Men efter tentan nästa vecka kommer jag säkert bli sjuk.
Som om detta inte räcker så måste jag dessutom arbeta extra som optiker för mig själv. Det är mycket nu som ni kanske förstår.
Jag klagar rätt bra. Men det hade räckt med att plugga. Inte behöva funderar över andra grejer som gör att jag inte kan koncenterar mig riktigt. Men jag kanske ska lämna optikerfrågorna till en riktig optiker och inte försöka lösa allt det själv. Men jag vill ju gärna komma på svaret själv. Men det är ju inte det lättaste direkt. Ja det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0