mamma och pappa på besök

Mamma och pappa var på besök här i Malmö i helgen. Det var väldigt mysigt!
De kom på torsdagsförmiddagen och stannade till fredag kväll.
I torsdags så var vädret helt acceptabelt får man väl säga eftersom de hade förutspått regn och rusk men det var uppehåll och inte alltför kallt och då passade vi på att gå runt hela Malmö kändes det som. Spatserade runt i parker och Västra Hamnen och satte oss på Lilla Torg och drack öl/vin. Sen gick vi lite till och satte oss på ett annan liten resturang och tog ett till glas vin innan det var dags för middag.
Vi gick till ett ställe som heter El Patio för att äta. Mycket gott och bra! Där åt vi massa gott och efteråt så var jag så mätt att jag knappt kunde andas och alla blev vi helt trötta efter maten så kvällen blev ganska lugn.
På fredagen sen så åt vi frukost och begav oss ut på stan, jag skulle till Synsam först men sen blev det att gå i lite affärer och kolla runt lite. Hittade ingenting utom en mascara. Lite fika och lite lunch och sen åkte de hem till Värnamo igen.
Det var verkligen mysigt att ha föräldrarna på besök. Den enda som saknades var ju syster men hon få komma en annan gång då hon var duktig och jobbade och stod i.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja torsken smakade kanon! Det borde du prova=) Jag är också glad att jag är igång med GI! Det är så himla mycket enklare nu när Emil också går in för det fullt ut! Du är välkommen till Växjö typ närsom! När kan du?;) puss

2010-05-18 @ 21:48:23
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0