kärringasvallen har börjat

Har kärringasvall! Nu börjas det! Hej hej sommar! Hej hej kärringasvall!
Bussen är så varm här i stan att jag kokar!
Det är varmt ute och inne och jag hatar när man bli för varm!
Ibland tror jag att jag är gjord för vinterväder egentligen.
Tycker sommar är underbart så länge det inte bli för svettvarmt att man vill krypa ur sitt skinn och helst om det blir så varmt ska man ha ett hav nära till hands så man kan bada och svalka sig lite. Men när det blir för varmt och man knappt vet vad man ska ta vägen blir det extra jobbigt om man är i skolan, eller ska jobba eller ska göra något annat som man helst inte vill vara svettig och varm inför.
Hur ska jag klara denna sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0