intresseklubben antecknar

Saker som jag funderade på och reflekterade över när jag gick hemifrån och sen åkte bussen in till stationen och mötte upp Ida.

- Att en fin buske med vita blomor hade slagit ut här på gården och jag undrar om alla stora rhododendronbuskar kommer hinna slå ut innan jag åker hem inför sommaren.
- Att solen sken och att Malmö verkligen är vackert.
- Hur underbart det är att gå upp och ut tidigt på morgonen. Både på vår, sommar, höst och vinter.
- Att bussarna är så fruktansvärt värma!
- Och lagboken så tung att bära på.
- Att föreläsningen idag kommer att bli lång, fyra timmar närmare bestämt.
- Att det bara är fem dagar (nu fyra) kvar i skolan denna terminen.

Det var ungefär det sen var jag framme vid stationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0