helgfrukost

Helgfrukost är något alldeles extra! Jag älskar att sitta och äta frukost i soffan med Nyhetsmorgon som sällskap och njuta lite innan man sätter igång med dagens bestyr.
Idag traskade jag iväg till Mormors bageri och köpte bagels till mig och Fredrik. Och det var strålande sol ute, det är det fortfarande! Det var varmt och härligt ute redan vid nio på morgonen så nu kan man nog nästan ta en tunnare jacka på sig utan att frysa.
Sen blev det en fin frukost i soffan med Nyhetsmorgon som sällskap. En fin början på söndagen.
Nu ska jag bege mig ut på en promenad i solen!


Bilden är inte från idag men ungefär såhär såg det ut. Juicen blev ett ägg idag i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0