sophie zelmani

Jag tänkte jag skulle ge en liten tillbakablick på lördagens konsert. Det var så fint!
Jag och Fredrik åkte och träffade Munken och hans flickvän på en bar och drack vin och öl. Sen kom det ett annat par också. Det var mycket trevligt. Sen begav vi oss iväg till Palladium där hon skulle spela. Först var det ett förband, Prince of Assyria som spelade. Dom var bra.
Och sen efter en stund började Sophie Zelmani spela. Det var så himla fint och bra och tårarna var nära flera gånger. Vi satt längst fram. Helt perfekt för scenen var knappt en meter hög. Så man satt nästan i samma höjd som henne. Ibland när musiken drog igång så höll jag på att blåsa av stolen för det var så fint och mäktigt. Överlag sitter man väldigt stilla och lyssnar på musiken men efter en låt när musiken hade stegrats gradvis hela tiden så exploderade hela publiken och det var helt fantastiskt. Alla bara skrek!
Hon är så bra, så fin och bräcklig och hennes musik är bland det finaste som gjorts! Jag längtar redan till nästa turné!

Kommentarer
Postat av: emelie

Har du inga bilder?=)

2010-03-25 @ 09:10:12
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0