kvinnan är första könet

Idag har jag varit på en föreläsning med Björn Ranelid. Det var fantastiskt bra. Jag har inte lyssnat så intensivt på någon tidigare och det kommer ta lite tid att smälta allt han sa. Men den finaste var ändå efteråt. Man fick chansen att köpa hans böcker och jag och Ida gick fram.
När jag skulle räcka fram min bok för signering sa han att det var hans enda exemplar av den boken. Att han eventuellt hade tre till i Kivik men han var inte säker. Och först verkade han lite osäker om han skulle sälja den men det gjorde han som tur var. Så jag har verkligen fått köpa hans, hans bok, Björns eget exemplar av boken Kvinnan är första könet. Ni ser ju att den är lite sönder uppe i hörnet. Det är fint får man säga!


 


Kommentarer
Postat av: syster

va fint han skriver!!! tycker han var söt att ge dig den:)

2010-03-09 @ 20:44:46
Postat av: empo.blogg.se

åh vad häftigt! jag blir avundsjuk faktiskt..

2010-03-09 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0