fullt ös denna lördag

Full fart idag.
Började med en promenad i regnet och när jag kom hem blev det frukost med nybakade frallor. Sen drog jag iväg och klippte mig lite. Vet inte vad jag tycker än för jag har inte gjort i ordning mig och det är ju då sanningen kommer fram. Sen har vi tvättat och och städat och nu är klockan redan halv fyra och inte har man hunnit plugga någonting. Bara renskrivit lite men det får jag ta igen i morgon. För nu blir det snart lite middag och sen är det dags att göra sig i ordning och iväg på ett glas vin tillsammans med ett litet gäng innan det är dags för konsert med Sophie Zelmani. Det kommer nog bli helt fantastiskt hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0