en ledig dag

Gick upp strax efter åtta och gick ut på en promenad. Det blåste och va grått men nu när jag är hemma och ska sätta igång och plugga så kommer solen fram. Typiskt.
Igår var jag i skolan mellan 10-16 och arbtetade med ett grupparbete. Sen hämtade vi biljetterna till lördag! Det ska bli så roligt att gå på konsert och jag ser verkligen fram emot det. Handlade lite och sen drocg jag med mig Fredrik på en promenad. Sen efter detta när klockan var närmare sex när man kom hem så var jag totalt slut. Så resten av kvällen spenderade jag i soffan med tvn och Fredrik som sällskap.
Idag är jag ledig från skolan och jag tänkte försöka plugga lite.

Kommentarer
Postat av: emelie

Nu är det bara några veckor kvar tills vi ska till Elin! Jag LÄNGTAR tills vi ses allihopa alltså!! Det kommer bli kanon=)

2010-03-17 @ 10:11:20
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0