sommarvisa

Igår var det en fin sommardag här i Malmö. Låg i parken och solade och läste. Gick en promenad och sen på kvällen cyklade jag och Fredrik till Pildammsparken och satt och drack lite vin och umgicks med lite folk bland annat en Värnamobo. Det var trevligt.
Sen när vi skulle cykla hem så fungerade inte lyset. Blir man inte irriterad. Jag har nog aldrig cyklat i mörker tidigare och igår upptäckte jag att det inte fungerade. Sådant dynamolyse, men hela monteringen satt helt löst så det satt inte emot hjulet pch fungerade inte. Men det går säkert att fixa. 
Det var härligt att cykla lite igår. Andra gången jag cyklar här i Malmö. Första gången cyklade jag knappt så det ränkas nästan inte men det var ju inte så farligt alls.
Idag är det sommar och jag ska ut och lägga mig i parken och sola lite. Passa på att njuta lite av Malmö för i morgon åker jag nog hem till Småland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0