en fin kväll i snöstorm

Jag har inte bloggat på hela helgen så jag har ganska mycket att uppdatera om nu men vi börjar från början. I fredags så trotsade jag och Fredrik det vidriga väder som härjade i Malmö och gick ut och åt på resturang. Som tur var så låg den nära men det var ändå som att gå i snöstorm den korta biten och det tog rätt lång tid ändå att stappla fram på höga klackar som inte var gjorda för den snöstorm det var. Ungefär som när Emil i Lönneberga ska åka med Alfred till doktorn om ni minns. Ungefär så var det att ta sig fram. Men kvällen var verkligen fin och god mat och härligt var det. 


Mina presenter till Fredrik blev en biocheck, en bok och en påse med jordnötsringar.
 


Av Fredrik fick jag en film, bok, godis och doftljus. Så vi gav varandra ungefär samma saker utan att veta om det. 
 



Såhär såg jag ut. Klänning och kavaj.


Till förrätt åt vi nachos med smältost och salsa.


Till varmrätt åt jag plankstek med fläskfilé.



Fredrik åt Black & white.

Till efterrätt blev det lite glass och tiramisu men det glömde jag ta kort på. När vi sen kom hem kollade vi på Zorro som gick på tv och åt lite godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0