ikea, tacos men ingen melodifestival

Igår var det lördag och jag och Fredrik åkte till Ikea. Där handlade vi bland annat assietter, rivjärn, skärbrädor, påslakan, lakan, örngott, doftljus i mängder, lampor, sängbord, badrumsvåg och en hyacint. Sen köpte vi nog lite mer men det har jag glömt nu. Mysigt var det i allfall. Sen städades det lite i lägenheten och jag gjorde i ordning min lilla hörna vid sängen.





Det blev såhär. Här har jag myst hela dagen idag.



Sen dukade vi upp tacos och jag som var helt säker på att det var Melodifestivalen igår kväll blev helt ställd när det visade sig att det var en film på Svt i stället. Precis innan åtta dukade jag upp chips och dip och började nynna på intro låten och så visar de tablån över kvällens program i svt och Fredrik säger att "men det är ju inte Melodifestivalen idag". Jag blev helt ställd och lite besviken när jag insåg att det börjar nästa vecka. Så det var bara att slå på fyran i stället och se Robinson i stället. Och det var ju roligt för Hans som jag har hejat på hela tiden gick ju och vann hela kalaset.



Det var kallt ute. Helt frostigt.


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh jag älskar verkligen ert vita golv i sovrummet! Ungefär så ska jag ha det den dagen jag bor i hus..

2010-01-31 @ 19:35:15
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0