termin två

Idag började skolan. Termin två. Ny kurs, extern redovisning och ekonomistyrning. Det blir nog bra det här hoppas jag. Svårt men förhoppningsvis roligt. Det kommer bli fantastiskt mycket att göra men det hoppas jag att man tar sig igenom. Skönt ändå att det är torsdag och i morgon har vi bara en övning mellan åtta och tio och sen är det helg och det känns ju väldigt bra med en sådan mjukstart så man kan läsa och fixa lite i helgen och försöka förstå vad allt innebär.
Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer. Eftersom jag knappt har sovit i natt eftersom jag gjorde tabben att sova mellan sex och åtta igår kväll vilket inte var en bra idé då jag sedan låg vaken halva natten. Men nu ska jag hålla mig vaken så jag somnar i tid ikväll.
Funderar på att laga lite spenatsoppa till middag idag. Kan det vara något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0