te med honung och halsont

Igår kväll när jag låg och vilade lite efter alla bestyr fick jag ont i halsen och det har fortsatt under hela natten. Har vaknat flera gånger och varje gång ville jag egentligen gå upp för det var mest jobbigt att ligga ner och behöva välja saliv. Inte så trevligt.
Har fortfarande ont och dricker te med honung i och sitter under en filt och hoppas det går över snart. Det är jobbigt att ha ont i halsen.
Så idag blir det nog rätt lugnt. Jag som tänkte baka bröd idag i stället för det orkade jag inte göra igår efter alla hemmafru-sysslor.
Så ett jättefint mintgrönt nagellack från Isadora på en blogg och det ska jag köpa så fort jag hittar ett. Förhoppningsvis så finns det redan i butik och då hoppas jag att jag kommer iväg till en affär snart.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Krya på dig! Och se till att bli frisk och pigg inom en vecka =) Ska bli så kul att se hur du har det i Malmö Puss

2010-01-19 @ 14:03:34
Postat av: Anonym

ja jag längtar till värnamokvällen! det ska bli riktigt roligt. lite mat och fina personer i sällskap kan ju inte bli annat än perfekt!

hoppas allt är bra med dig kristin! ses om en vecka! puss

2010-01-19 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0