skåne

Nu är jag tillbaka i Malmö. Igår eftermiddag entrade jag Skåne igen efter ett långt härligt lov i Småland. Det var lite märkligt att vara tillbaka och idag på morgonen kändes det lite konstigt att inte vakna i mitt rum i Värnamo och gå upp och äta frukost och sitta i vardagsrummet hemma och kolla på Nyhetsmorgon. Men det var rätt trevligt här också. Fredrik gick och köpte bagels och sen blev det mysig frukost framför tvn.
Har varit en runda på Entré också och hittade en tröja och ett par träningsskor på junioravdelningen för endast 300 kr. Det tycker jag var ett ypperligt pris. Det är ju annars rätt surt att slänga pengar på träningsskor kan jag tycka men jag är mycket nöjd över mitt fynd. Kan slänga in lite bilder sen.
Nu ska jag läsa igenom vårt projektarbete. Vi ska träffas i morgon och gå igenom det sista så det kan ju vara bra om man är lite förberedd.
Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0