lördag

Igår var vi ute en sväng. Det var jättetrevligt på förfesten men sen ute så tappade jag mitt humör någonstans utanför i kön och sen när jag kom in och de bara spelade house musik. Jag klarar inte av att dansa till det. Jag måste ha muik där man kan sjunga till! Varför förstår inte folk att det är så mycket roligare att dansa till musik som folk har en relation med. Där det kommer låtar man gillar och alla bli helt tokiga av glädje. Det är väl så mycket roligare än när alla står och stampar samma takt i flera timmar och man vet knappt när en låg sluta och en ny börjar. Nej tacka vet jag riktig musik!
Så jag och Fredrik gick efter någon timme. Det var rätt skönt att komma hem lite tidigare också. Var väl hemma runt två och då duschade jag, gjorde i ordning mackor som vi satt och åt i sängen och så skänkte jag 50 kronor till hjälpen i Haiti. Det var tydligen en gala igår i USA till insamling för Haiti och denna gala visades på tv4, kanal 5 , MTV och en dansk kanal som vi har. Fyra olika kanaler och samma program. Så det tittade jag på lite och så såg jag att man kunde skicka sms till en svensk insamlig och då gjorde jag det. Gör det ni också! 50 kr är inte så mycket och det kan man gott skänka.
Nu ska jag läsa lite i min Camilla Läckberg bok. Måste veta hur det går. Egentligen hade jag bestämt att jag skulle läsa extern redovisning idag men jag få se hur det blir med den saken. Kanske skjuter upp det till morgondagen för jag känner mig lite slö idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0