lite snett är inte lätt

Goddag!
Har precis ätit lite middag och nu blev jag totalt slut i hela kroppen.
Dagen idag har varit lugn som de flera andra dagar den senaste tiden men det är ju skönt det med. I morgon börjar skolan igen och det är roligt att man få lite ordning på tillvaron igen. Men det är ju ändå skönt att vara ledig, är tacksam att det blir en lugn start, bara torsdag fredag och sen är det helg.
Annars idag har jag köpt lite nya pennor och block. När jag var liten hade jag dille på pennor och små block som A5 papper i som man kunde köpa på Bokia. Jag köpte antingen en penna eller ett block varje gång jag var nere på stan. Helt galet. Hah.
Sen letade jag efter ett mintgrönt nagellack hittade ett lite ljusgrönt vårigt nagellack för 15 kr som jag köpte. Sen när jag skulle börja måla så är det en sådan smal pensel och det visar sig vara dekorationsnagellck. Försökte måla ändå men det gick inget vidare så jag få helt enkelt vänta tills Isadoras kommer för det hade de inte.
Sen när jag precis kommit in på gården här så kollade jag min mobil och såg att jag hade fått ett meddelande från Posten att mina böcker fanns att hämta på Hemköp. Jag som precis kom därifrån. Det var bara att vända om och gå tillbaka. Jag ska inte klaga för det är så nära men man bli lite irriterad när man ser smset när man nästan är hemma. Så jag gick tillbaka och tog en nummerlapp och hade 20 nummer som skulle hjälpas innan. Men det gick ganska snabbt ändå.
Nu måste jag vila middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0