frukost i sängen

Idag på morgonen ringde klockan vid kvart i åtta och vid tio över så va det dags att gå upp och vid halv nio gick jag och Fredrik till gymmet. Jag blev helt slut när jag tränade. Dels för att jag inte tränat så mycket den senaste tiden och dels för att det var så tidigt på morgonen.


På väg hem från träningen så stannade vi till på ett konditori och köpte frallor till frukost.


Duchade och sen gjorde jag i ordning mina frukostfrallor. Skinka, tomat, sallad, gurka, smör på den ena och philadelphia på den andra.



Ett snöigt Malmö.


Sen in till mitt nya sängbord och Nyhetsmorgon.
 


För att äta frukost i sängen.


Kommentarer
Postat av: emelie

Hur kan du äta frallor med så jäkla mycket sesamfrön på i sängen??! Fy fan vad du måste haft smulor där sen!

2010-02-01 @ 08:33:37
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: frida

hahah men jag hade ett knep med servetter och grejer för jag hatar smulor i sängen haha. så det gick bra :).

2010-02-01 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0