en rätt lugn morgon

Fredrik har två klasskompisar här och de sitter i vardagsrummet och arbetar med sitt grupparbete. Under tiden sitter jag i sängen och dricker te, slökollar lite på tv och kollar igenom HM-katalogen. Det känns som en ganska slapp tisdag än så länge. Tänkte försöka gå och träna idag men vet inte om jag få tummen hur. Annars måste jag göra det i morgon.
Igår var jag i skolan och träffade min gruppmedlemmar och vi arbetade klart det sista på arbetet. Skönt att det är klart nu. Väl hemma sen så fungerade inte mitt internet och det visade sig att mitt modem va sönder så jag fick traska bort till Telea och fick då ett nytt så det löste sig snabbt och lätt.
Idag bli det till att öva lite på redovisningen som vi ska ha i slutet av veckan. Och sen ska jag laga kräftsoppa till middag. Måste ju introducera denna soppan för Fredrik nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0