en lite trögare start på dagen

Denn dagen har väl börjat lite sisådär. Jag kom knappt ur sängen i morse för jag va så trött. Och jag börjar bli förkyld.
Idag ska jag öva på¨vår redovisning och sen blir det inte mycket mer än så. Ingen stora grejer på gång utan det blir lugnt. Läsa lite och kolla på tv. Försöka kurrera mig och föhindra att förkylningen bryter ut.
Solnen skiner i allfall och himlen är blå för första gången sedan jag kom tillbaka till Malmö. Annars har det bara varit grått ute så det är ju ett plus i allfall. Dock kommer man inte ta del av det så mycket mer än genom fönstret. Måste dansa ut julen också. Det skulle skett igår egentligen enligt kalendern. Men det få blir till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0