maj - augusti 2009

Maj


Malin fick stipendium för dansen och jag var stolt. 

 

Åkte till Växjö en helg och träffade fina vänner och hade det trevligt.


Juni


Malin gick på bal och var söt som socker!



Och tog studenten gjorde hon också.

- Jag och Fredrik åkte på bröllop i Stockholm.

 





Hade fika på altanen och cyklade och tittade på fölet ute i Alandsryd.


Strålande sol och klarblå himmel!


Mjukglass med tutti-frutti strössel.


Och så solade vi lite också.


Juli

- Jag fyllde 23 år.

- Jobbade en del på Mcdonalds.

- Jag och Fredrik åkte till Landskrona på konfirmation.

- Det regnade en massa och jag läste böcker och träffade vänner. 

 
Plockade blåbär och gjorde paj.


Åkte till Jönköping och somnade i bilen på vägen hem.




Jag, Elin och Johanna var och firade Emelie i Växjö. Ett hejdundrande kalas med en massa dans och galenskaper.


Augusti

-Jag och Malin var på utomhusbio i Folkets Park. Det var myggigt och mysigt och i pausen gick vi till Skrevet och köpte hambugare med mos i. Guld.


Flyttade till Malmö.


Badade i havet.



Klippte en page.


Målade läpparna röda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0