söndag. och snart ska man till malmö igen.

Snart blir det middg och om två timmar ska jag bege mig tillbaka till Malmö. Hoppas att allt går som det ska och att det inte är ett hav av människor på tåget. Jag blir hypernervös om det är en massa skrik och skrän och om jag inte får en plats till mig och min stora väska.
I morgon är det skola igen men det är en relativt lugn vecka framåt. Bara måndag, tisdag och torsdag i skolan så jag ska inte klaga. Dock måste jag plugga rätt mycket hemma under hela veckan.
Idag har jag träffat Elin. En fika på Stigs blev det och det var mysigt att träffas lite och det dröjer ju inte alltför lång tid tills nästa gång. Påsk snart och sen ska jag, Emelie och Johanna upp till Stockholm i April. Det ska bli riktigt roligt och hoppas våren har kommit då!
Nu ska jag njuta lite mer av söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0