plugg vs rengöring av ugnsplåtar

Jag skulle lägga mig i sängen innan och läsa lite i principbaserad redovisning. Jag vet att det inte är någon bra idé att ligga i sängen och plugga och mycket riktigt gick det inte så bra gången heller. Jag höll på att somna och kände att det inte gav mig något att ligga där och läsa något som försvann ut ur skallen lite snabbt som det kom in.
Gick ut i köket och började diska i stället och när man verkligen gör allt för att slippa plugga så rengör man till och med ugnsplåtar. Så jag stod där och skurade och skurade och fixade och fina blev dom.
Men nu måste jag verkligen göra lite övningar innan jag ska iväg och träna och innan jag packar ihop böckerna för idag. För idag är det ju faktiskt både söndag och alla hjärtans dag och då få man ju vara lite ledig. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0