nattgrubbel

Klockan är 03.40 och av någon anledning kan jag inte sova. Jag förstår inte varför för när jag kom hem efter tentan kändes det nästan som jag hade gått in i väggen. Jag var mest förvirrad och trött. Kom hem till ett kaos av tvätt för jag hittade inte min tröja när jag skulle gå och i min frustration slängde jag ut den ena tvättkorgen med alla ren kläder på golvet och hittade tröjan som låg längst ner i korgen. Jag hann inte plocka upp och hänga in det för Fredrik skulle med tåget och jag skulle möta Ida, så jag lät det vara och det fick jag i stället ta tag i med en dånande huvudvärk när jag kom hem.
Tentan var svår. Det kan ha gått hur som helst. Jag vet inte. Jag kan inte riktigt förutse något men det känns som att jag kommer snubbla på mållinjen och måste göra om den men det är inte hela världen. Nu vill jag bara ha reda på hur det gick. Men nu måste man väl vänta flera veckor på resultatet också.
När jag kom hem sen så var jag helt utmattad. Åt lite och duschade, hängde in kläderna och la mig i sängen klockan åtta och åt kex och drack Pepsi. Frös och var trött och kände mig sjuk. Utmattad.
Nu ligger jag och kollar lite på OS och ska snart försöka sova lite. Klockan är ju bara fyra snart och det är alldeles för tidigt för att gå upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0