lite piggare

Godmorgon. Jag somnade vid halv sexsnåret och sen sov jag till tio över nio, tittade på klockan och somnade om och vaknade vid tio över tio i stället. Ligger fortfarande i sängen men ska strax ta på mig lite kläder och ge mig iväg ut på stan för att köpa linsväska. Sen tycker jag faktiskt lite synd om mig själv idag för jag är lite ledsen för tentan så jag ska in på H&M också och om jag hittar något litet billigt ska jag köpa mig det, fast att jag inte har några pengar. Men lite tröst måste man ju få. En T-shirt i allfall. Eller en fin klänning till något billigt pris. Ska bli skönt med lite frisk luft då jag inte varit ute på hela veckan nästan. Så kanske borde gå en extra promenad.
Träna borde jag också för det har jag inte hunnit med på hela veckan. Men idag ska jag inte ha några måsten. Inte på hela helgen! Jag ska bara ta det lugnt hela helgen. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0