en paus

Hej hej hej!
Sitter i soffan och ska strax gå tillbaka och göra en uppgift om kassaflödesanalys. Väldigt trevligt. Jag sitter mestades vid böckerna men traskar även runt lite emellanåt i lägenheten mellan kök, vardagsrum och sovrum. Jag har inte varit utanför dörren idag. Inte ens känt på luften. Det är kallt vet jag för det är frost på fönstret och det sa de på nyheterna.
Men efter uppgiften ska jag duscha och göra mig i ordning och sen ska jag gå och hämta mina böcker till den kommande kursen och handla mat för ikväll. Jag tycker jag förtjänar en liten present också om man hittar något litet, billigt på rea. Något måste man uppmuntra sig med. Men dessvärre har jag knappt några pengar så det få bli en liten liten present, om man nu hittar något. Ska en sväng på Monki och kanske en annan affär i allfall. Hoppas det finns något som passar. Annars ska jag köpa M&M:s och smaska på. För det är ju också en blöning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0