en fin dag

Jag somnade vid ca 05.50 och vid 06.30 ringde klockan. Som tur var hade jag inte somnat in riktigt så det va inte så farligt och jag gick upp efter att man legat och dragit sig i några minuter. Vid kvart i åtta åkte hela familjen mot Jönköping. Malin skulle skriva tenta och mamma, pappa och jag skulle på A6 och IKEA. Och Malin mötte sedan upp oss igen när hon var klar med sin tenta.
Men eftersom vi var framme redan vid halv nio så åt vi frukost på IKEA och satt och väntade på att klockan skulle bli tio. Köpte mig tre tröjor, en sport bh, två väldigt söta ballerina skor (så nu får det gärna bli varm vår så jag kan använda dom) och sen fick jag doftljus och ett äggskärare.
När vi kom hem så slängde jag mig i sängen och sov en liten stund.
Nu under kvällen har jag mamma och pappa ätit god mat, druckit vin och tittat på Melodifestivalen och nu är det OS som gäller.
Kommer säkert somna rätt snabbt idag har jag en känsla av. Men det har varit en väldigt fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0