dagen före

Jag är så trött. Igår satt jag i sängen och gjorde bokslutstablå och vid halv elva slocknade jag och drömde om debet och kredit och siffror överlag och bokföring och hit och dit. Det snurrade rätt bra kan jag säga. Vid sju idag hade vi tvättid och det var bara att gå upp. Jag har gått upp vid halv sju, sju flera dagar i rad nu och idag var jag trött. Men upp kom vi och sen har jag tvättat. Pluggat och nu sitter jag i soffan och håller på att somna. Ska ta en liten power nap och kanske träna. Jag borde träna. Jag borde verkligen träna!
Sen kanske jag måste plugga lite till! Repetare lite till men sen får det vara nog.
Skulle tro att mer än 80 % av klassen känner sig knäckta över denna kursen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0