alice in wonderland

Ikväll ska vi kolla på Alice i Underlandet. Jag sa till Fredrik precis att vi kan ta och tjuvkika lite. Och då säger han, "är den tecknad?". Ja, visste du inte det? säger jag. Men han hade för sig att den var otecknad och det kanske finns en sådan version av den också, vad vet jag.
Anledningen till att vi ska kolla på barnfilm idag är för att nu i Mars så kommer Tim Burtons version av Alice i Underlandet med bl.a Jonny Depp, och den filmen är som en fortsättning på den första filmen för Alice har blivit äldre och än en gång ramlar hon ner i kaninhålet och återvänder till Wonderland. Tim Burtons andra filmer är ju helt fantastiska så jag har höga förväntningar men jag tro inte man blir besviken.

Se själv!



Kommentarer
Postat av: michaela

jag vet! jag räknar dagarna! och missa inte heller "Fantastic mr Fox" av Wes Anderson. puss!

2010-02-14 @ 17:26:41
Postat av: Anonym

ja jag med! få minsann bli ett biobesök på alice. fantastic mr fox ska jag kolla in :). hoppas allt är bra med dig! puss

2010-02-14 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0