töväder

Godmorgon!
Jag ska åka till skolan för en heldag i skolan med föresläsningar. Det känns lite lite segt idag. Igår var jag och tränade och det är SOS-barnbyar på Fitness. Vissa pass kostar då 20 kr och så lägger Fitness till 20 kr per person så går de pengarna till väl behövande. Man kunde då efter passet vinna ett litet kit med lite nötter, bars, någon konstig dricka och en vattenflaska. Och gissa vem som vann. Jag! Roligt!
Inte för att allt verkade så gott men ändå. Roligt ändå.
Snart ska jag hem till Småland igen. Härligt! Här i Malmö töar det och snön försvinner vilket är tråkigt. Den lilla snö som fanns kunde väl få ligga kvar i stället för all slask som nu ligger där i stället.

Kommentarer
Postat av: bk

nämen tuttis !!!!!!!!! va bra :) köp en lott :)

2010-12-07 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0